Telp : 021- 3854104

Jl. Sukarjo Wiryopranoto No.2AA Jakarta 10120

Company Profile

PT. BPMS adalah perusahaan yang bergerak dalam bidang water treatment dan filtrasi yang berdiri sejak Maret 1992 dan telah memiliki pengalaman lebih dari 19 tahun dalam distribusi alat-alat water treatment.

Dalam perjalanannya selama 19 tahun, kami telah menjangkau kota-kota penting di seluruh Indonesia, yang meliputi Pulau Jawa, Bali dan Kalimantan.

Dengan menjunjung tinggi kualitas yang terbaik dan melayani kebutuhan pelanggan dengan tenaga ahli dan berpengalaman, kami SIAP untuk menjadi SOLUSI TERBAIK dalam Water Treatment & Filtrasi.

 

PT. BPMS is a company that specializes in water treatment and filtration are established since March 1992 and has over 19 years experience in the distribution of water treatment equipment.

 

In the course of the past 19 years, we have reached important cities throughout Indonesia, including Java, Bali and Kalimantan.

 

By upholding the best quality and serve the needs of customers with expertise and experience, we are READY to be the BEST SOLUTION in Water Treatment & Filtration.